بلاگ

شهریور 30
سرمایه لازم برای راه اندازی مغازه

کسی که قصد مغازه زدن دارد، باید در ابتدای امر یک سرمایه اولیه داشته باشد. سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی مغازه در کسب و کارهای مختلف متفاوت است؛ ولی یک سری هزینه ها برای تمامی مغازه ها بطور مشترک وجود دارد.

تیر 27
جذب مشتری در مغازه و فروش بیشتر

می خواهیم یک سری از بهترین راه های جلب توجه مشتری و نهایتا جذب مشتری به مغازه را بیان کنیم. جلب توجه مشتری به این معنا که مشتری به سمت مغازه شما بیاید. جذب مشتری به معنای خرید کردن مشتری است.

تیر 06
چگونه مغازه بزنیم؟ راه‌ اندازی آسان مغازه

برای مغازه زدن در هر زمینه ای قبل از هر کاری باید از تعدادی از مغازه داران همان صنف، اطلاعاتی را در مورد مغازه داری، تهیه اجناس مغازه، مشکلات مغازه داری، هزینه ها و سودی که دارد، به دست آورد.

خرداد 26
ارتودنسی نامرئی و جدول قیمت 1403

ارتودنسی نامرئی نوعی از ارتودنسی است که دستگاه های ارتودنسی بر روی دندان ها دیده نشود و یا به راحتی دیده نشود. ارتودنسی با براکت های همرنگ دندان و یا شفاف، ارتودنسی نامرئی نامیده می شود که ...

خرداد 20
سونوگرافی های شهر تهران

سونوگرافی یک روش تصویربرداری از اندام های مختلف بدن است که با استفاده از امواج صوتی صورت می گیرد. در طی سال های اخیر، تصویربرداری ها به صورت دیجیتال و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شوند.

خرداد 19
قیمت دوربین مداربسته

تا چندین سال پیش، استفاده از دوربین های مدار بسته به گستردگی امروز نبوده ولی امروزه از دوربین های مدار بسته استفاده زیادی می شود. دوربین های مداربسته برای حفظ امنیت و نظارت بر محل کاربرد فراوانی دارند.

خرداد 18
ایران مال یا بازار بزرگ ایران کجاست؟

ایران مال یا بازار بزرگ ایران بزرگ‌ترین مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی و مرکز خرید در خاورمیانه و یکی از پنج مال برتر جهان است که در شمال غرب تهران منطقه ۲۲ در نزدیکی دریاچه خلیج فارس و پارک چیتگر قرار دارد.

خرداد 16
آموزشگاه های زبان شهر تهران

پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه برای یادگیری یک زبان خارجی این است که مانند نوزادی که تازه متولد شده، این زبان را یاد بگیرید؛ بدین صورت که نوزاد تا چندین ماه فقط به صحبت های اطرافیان گوش می کند

خرداد 15
دفاتر پیشخوان دولت تهران

دفاتر پیشخوان دولت تهران بهترین مراکز برای کاهش مراجعه به ادارات و نهادهای دولتی و رهایی از بوروکراسی فرساینده آنهاست. به‌جرات می‌توان گفت هر روز باید منتظر ارائه یک خدمت جدید در دفاتر پیشخوان دولت بود.

خرداد 14
کلینیک‌های زیبایی و لیزر تهران

در تهران از سلبریتی‌های برجسته گرفته تا عموم جامعه در انتخاب بهترین کلینیک‌های زیبایی و لیزر تهران برای تکمیل زیبایی خود تردید نمی‌کنند؛ چرا که نتیجه خدمات آنها باید ترکیب جادویی برای زیبایی خیره کننده شما باشد.